​مرکز آموزش علمی- کاربردی میزبان به عنوان یکی از مراکز آموزشی ،  دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران و وابسته به lوزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دارای مجوز از وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی است این مرکز با هدف ارتقای دانش، ایجاد مهارت لازم و شکوفایی استعدادهای نهفته در استان مازندران در سال 1394 تحت پوشش مجموعه بزرگ تفریحی توریستی فراگردش گستر بابلسر ( میزبان ) با مدیریت جناب آقای فریدون حاجی بابایی با اخذ مجوز از شورای عالی گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تحت عنوان مرکز آموزش علمی کاربردی میزبان تاسیس گردید. این مرکز دانشگاهی در ابتدا  با جذب حدود 60 دانشجو در مقطع کاردانی رشته آشپزی و هتلداری شروع به فعالیت نموده که به تدریج و با ارتقای سطوح امکانات کارگاهی خود به توسعه رشته های کارشناسی در رشته های مدیریت هتلداری و آشپزی ملل اقدام نموده و تعداد پذیرش دانشجویان آن در حال حاضر بیش از 150 نفر دانشجو  افزایش یافته  است.تعداد فارغ التحصیلان این مرکز تا بحال 280 نفر بوده که قریب به 70% آنها جذب بازار کار و همچنین درصد زیادی نیز در مجموعه فراگردش گستر (میزبان) مشغول به کار گردیده اند.
در حال حاضر مرکز دانشگاهی میزبان با جذب دانشجو در 4 رشته آموزشی مختلف اعم از کاردانی هتلداری و آشپزی و کارشناسی مدریت هتلداری و آشپزی ملل دارای امکانات متعددی از قبیل مجموعه رستوران های میزبان، مجموعه کارگاهی آشپزی و قنادی، کتابخانه، سالن همایش، سالن کنفرانس، کافی شاپ و . . . می باشد.​​​​​​​

درباره ما

​​اهداف و برنامه های مرکز علمی کاربردی میزبان

​1. گسترش رشته‌ها (تنوع همگون): گسترش رشته‌های همگون و تا حد امکان بدون نیاز به گسترش سخت افزاری (آزمایشگاه جدید، کارگاه جدید و ...)
2. ارتقاء کیفیت آموزش و مهارت آموزشی ( آموزش عمومی و آموزش تخصصی جهت ورود دانشجویان به بازار کار
3. توسعه دپارتمان بین المللی و ارتباط با دانشگاه های معتبر دنیا جهت تبادل دانشجویان در دو رشته آشپزی و هتلدرای
4. تدوین طرح توجیهی توسعه و تجهیز دانشگاه
5. تاسیس هنرستان و مدارس مرتبط
6. شرکت در طرح آباد

چه چیزی ما را از بقیه متمایز میکند؟
​​​​

​مجموعه میزبان با دارا بودن هتل های 5 ستاره و 4 ستاره هتل ساحلی و هتل جنگلی دارای قابلیت های زیادی در راستای آموزش نیروی انسانی و جذب و بکارگیری از آنها در امور هتلداری و آشپزی است.
این مرکز آموزشی با هدف ارائه آموزش های نظری وعملی و افزایش مهارت دانشجویان درعرصه هتل داری و آشپزی حرفه ای اقدام به فعالیت نموده  و با برخورداری از کادر مدرسان مجرب  و استفاده  از امکانات مجتمع تفریحی توریستی میزبان به تربیت نیروهای انسانی با کیفیت در گسترش صنعت گردشگری می پردازد.
امیداست مرکز آموزش علمی کاربردی میزبان بتواند با توسعه آموزش های تخصصی و مهارتی در بخش های مدیریت هتل داری و آشپزی حرفه ای زمینه مناسبی را برای رشد و تعالی دانشجویان و فرزندان عزیزمان در این خطه و کشور بزرگ ایران فراهم آورد.
​​​​​​​

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش